Vraag&Antwoord


Veelgestelde vragen aan Koken&Tafelen
Hieronder vindt u een overzicht van vragen en antwoorden:
  1. Als ik meerdere producten bestel, blijven de verzendkosten dan gelijk?
Nee, wij berekenen de verzendkosten op basis van het orderbedrag. Bij bestellingen onder de € 50,- rekenen wij € 4,95 inclusief btw aan bezorgkosten; bij bestellingen boven de € 50,- rekenen wij geen bezorgkosten.
  1. Zijn de prijzen op jullie website inclusief BTW?
Al onze prijzen zijn inclusief BTW. Speciaal voor onze zakelijke klanten wordt het BTW bedrag wel in de winkelwagen en op de orderbevestiging vermeld. Deze orderbevestiging kan in de administratie worden ingevoerd als BTW- / Inkoopfactuur. De originele factuur wordt bij de bestelling gevoegd.
  1. Kan ik de bezorgtijd van mijn bestelling bepalen?
Al onze zendingen worden verstuurd met PostNL. Wij hebben daardoor geen invloed op de tijd van aflevering bij de klant. Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat uw bestelling bezorgd wordt, dan wordt het pakket bij een van uw buren afgeleverd (u ontvangt dan bericht in uw brievenbus) of op een latere datum/tijdstip opnieuw aangeboden. Indien u ook de 2e maal niet aanwezig bent, ontvangt u een bericht in uw brievenbus om het pakket op te halen bij de dichtsbijzijnde PostNL servicepunt of postkantoor. Meer informatie over het bezorgen vindt u op de pagina BESTELLEN & BETALEN.
  1. Hoe weet ik dat jullie mijn bestelling hebben ontvangen?
Nadat u besteld heeft krijgt u van ons een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling. Hierin kunt vindt u nogmaals het orderbedrag, de door u bestelde artikelen, uw naam, het factuur- en bezorgadres en de eventuele betalingsinstructies. Wij verzenden geen pakketten voordat de betaling is ontvangen. Het merendeel van onze artikelen hebben we gewoon op voorraad. Wanneer een artikel onverhoopt niet, of niet in het gewenste aantal, op voorraad is, ontvangt u hierover uiterlijk de volgende dag van ons bericht waarbij we ons best doen u een passend alternatief te bieden.
Wanneer u een persoonlijke inlogcode hebt, kunt u door in te loggen, niet alleen uw bestelhistorie zien, maar kunt u ook de status van uw laatste bestelling inzien (24 uur per dag/7 dagen per week).
  1. Ik heb een Koken & Tafelen Kadobon gekregen. Hoe kan ik deze verzilveren ?
U kunt uit ons assortiment gewoon die artikelen kiezen die u graag wilt hebben, door ze in het winkelwagentjes te plaatsen. Wanneer u naar de bestel- en betaalpagina gaat om uw bestelling af te ronden, ziet u een invulveld "KORTINGBON". Hier kunt u de code invoeren die op uw Kadobon staat vermeld, en het bedrag van uw Kadobon wordt automatisch in mindering gebracht op het totaal te betalen bedrag. Het uiteindelijk verschuldigde bedrag kunt u veilig en makkelijk betalen via iDeal of door dit per bank over te maken. Let wel, wij geven geen geld terug op Kadobonnen, maar wanneer het resterende bedrag van uw Kadobon 5,00 of meer bedraagt, ontvangt u van ons een nieuwe tegoedbon ter waarde van dit resterende bedrag.
  1. Ik heb een Kadobon Online gekregen. Hoe kan ik deze inwisselen ?
U kunt uit ons assortiment gewoon die artikelen kiezen die u graag wilt hebben, door ze in het winkelwagentjes te plaatsen. Wanneer u naar de bestel- en betaalpagina gaat om uw bestelling af te ronden, kiest u als betaalwijze voor KADOBON ONLINE. Zodra u uw bestelling definitief maakt, komt u in een KADOBON ONLINE scherm waar u de 12-cijferige code van uw KADOBON ONLINE in kunt vullen. U kunt zelfs een tweede of eventueel derde KADOBON ONLINE code invullen. De waarde van de KADOBON ONLINE wordt automatisch verrekend en een eventueel resterend bedrag kunt u vervolgens gewoon via iDEAL betalen. Zie voor meer informatie of voorwaarden de Kadobon Online website.
  1. Ik heb een vraag of klacht, wat nu?
Voor vragen of klachten kunt u altijd contact opnemen met Koken&Tafelen; wij helpen u graag verder.
  1. Een artikel gaat al vrij snel kapot. Valt dit onder garantie ?
Bij Koken & Tafelen verkopen we alleen kwalitatief hoogwaardige produkten, waar we zelf achter staan en die we zelf getest hebben. Mocht een van onze produkten toch binnen een onredelijke termijn gebreken vertonen, neem dan altijd contact met ons op. Wanneer dit binnen de door de fabrikant gestelde garantietermijn valt, sturen wij deze op. Wanneer het buiten de fabrieksgarantie valt, zoeken we samen naar een oplossing.
  1. Kan ik een bestelling ook feestelijk in laten pakken als kado?
Koken&Tafelen biedt diverse giftsets aan en diverse produkten worden in een speciale geschenkverpakking geleverd. Desgewenst kunt u uw bestelling, tegen een geringe vergoeding, ook als kado in laten pakken met een persoonlijk berichtje eraan toegevoegd ! Deze unieke service geeft u door in de laatste fase van uw bestelformulier. Meer informatie vindt u in de rubriek K&T KADO.