Koken & Tafelen

Bestellen

 

Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op een product naar keuze, kies eventueel het gewenste aantal, en klik op de knop "winkelwagentje" om het product aan je winkelwagentje toe te voegen. Als je klaar bent met winkelen, klik je op de winkelwagen rechts bovenin het scherm. Vervolgens krijg je een overzicht van je bestelling te zien, waarin je niet alleen de artikelen maar desgewenst ook het aantal nog kunt wijzigen.

Log in als je een account hebt; je adresgegevens worden dan automatisch opgehaald. Heb je geen account of wil je als "gast" bestellen, vul dan je adresgegevens, email en telefoonnummer in. Kies een bezorg- en betaalwijze en rond de bestelling af.
Let op: het OPHALEN van je bestelling bij ons magazijn gaat enkel OP AFSPRAAK. Er is niet altijd iemand aanwezig en we vinden het vervelend wanneer je voor een gesloten deur staat !


Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Op de artikelpagina wordt bij ieder artikel of de voorraad "laag", "beperkt" of "ruim voldoende" is. Een artikel wat (tijdelijk) uitverkocht is, wordt zo snel mogelijk uit de online webshop verwijderd (wordt dus niet meer getoond). De artikelen op de website zijn dus "uit voorraad leverbaar".

Je kunt een artikel niet "reserveren" door deze alvast in je winkelmand te plaatsen. Het kan dus zijn dat iemand je net voor is: in dat geval wordt de voorraad van dat artikel automatisch op "nul" gezet en kun jij het niet meer bestellen. Ook in je winkelmand kun je maximaal het aantal ingeven dat we op voorraad hebben: we leveren enkel uit voorraad en je hoeft dus niet te betalen voor artikelen die achteraf niet (meer) leverbaar blijken te zijn.

Kan ik een artikel als cadeau laten inpakken en/of versturen?
Ja zeker! Je kunt bij je bestelling een ander afleveradres opgeven. En als je het graag als cadeautje ingepakt wilt hebben, al dan niet met een persoonlijke boodschap/kaartje erbij, laat dit even in de bestelling weten (bij "Opmerkingen").

Geldt er een minimum orderbedrag?
Nee, er geldt geen minimum orderbedrag in onze webshop.
Maar kijk altijd wel even goed of je de (bijdrage in) verzendkosten vindt opwegen tegen het bedrag van je bestelling: dit geldt zeker voor bestellingen die we naar het buitenland moeten sturen (we raden je aan om in dit geval eerst even te informeren naar de hoogte van de verzendkosten naar een bepaald land) !

In het bestelproces kun je er eventueel wel voor kiezen om een bestelling direct naar een ander afleveradres dan je eigen adres op te laten sturen ! Dit scheelt weer verzendkosten !

Wat wordt er aan verzendkosten berekend?
Verzendkosten worden berekend op basis van het orderbedrag.
Binnen Nederland rekenen we € 6,95 voor een pakket (met track & trace) of € 4,50 voor een brievenbuspakje (met track & trace). Maar wanneer je bestelling € 75,- of meer bedraagt, dan versturen je bestelling gratis (binnen Nederland). En ook wanneer je je bestelling ophaalt bij ons magazijn, betaal je uiteraard geen verzendkosten.
De eventuele bijdrage in de verzendkosten vind je ook terug op de bestelpagina's.

Wanneer je vanuit het buitenland (dus buiten NL) wilt bestellen, dan kan dat helaas niet direct via de webshop. De verzendkosten naar het buitenland zijn dermate gestegen, dat dit (jammer genoeg) vaak niet meer in verhouding staat tot het bedrag van de bestelling zelf. Neem daarom eerst even contact met ons op, zodat we een opgave kunnen doen van de verzendkosten naar het buitenland zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Hoe weet ik of mijn bestelling is gelukt?
Na het doorlopen van alle stappen van het bestelproces kom je op een bevestigingspagina waarop het ordernummer wordt vermeld. Daarnaast ontvang je een bevestiging van de bestelling per e-mail. Als je een online account hebt aangemaakt kun je de bestelling controleren via je account.

Heb je geen bestelbevestiging ontvangen ? Controleer dan eerst even je spamfilter of spambox, het wil wel eens gebeuren dat de bestelbevestiging in een spamfilter blijft hangen. Anders kun je uiteraard altijd even met ons contact opnemen.