Koken & Tafelen

Betalen

 

Algemeen
Alle prijzen van de artikelen zijn inclusief BTW. KokenTafelen doet haar uiterste best om in alle gevallen de juiste prijs te vermelden van artikelen in de webshop. De prijs in de winkelwagen is altijd leidend. Ook als deze verschilt met de prijsaanduiding op andere pagina's in de webshop.

Speciaal voor zakelijke klanten wordt het BTW bedrag wel in de winkelwagen, op de orderbevestiging en op de factuur apart vermeld. Deze orderbevestiging kan in de administratie worden ingevoerd als BTW- / Inkoopfactuur, maar op het moment dat we de bestelling versturen of wanneer je deze op komt halen, ontvang je uiteraard ook een (digitale) factuur.

Betalen
Je kunt je bestelling betalen via iDeal of vooraf overmaken via je eigen bank. Er zijn geen extra kosten verbonden aan het betalen via iDeal. Zodra we je betaling ontvangen hebben, wordt je bestelling verstuurd.

Enkel wanneer je er bij het plaatsen van je bestelling voor kiest om deze (op afspraak) op te halen bij ons magazijn, dan kun je er eventueel voor kiezen om te pinnen bij het afhalen.
Maar je bestelling alvast afrekenen (als je dat makkelijker vindt), mag natuurlijk ook. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact op (per mail of per telefoon) om af te spreken wanneer je je bestelling op wilt komen halen.

Betalen via iDeal: wanneer je internetbankieren gebruikt bij je bank, dan kun je direct met iDeal betalen. Je rekent dan snel, gemakkelijk en veilig af via de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank.

Vooraf overmaken: het verschuldigde bedrag van de bestelling maak je middels een overboeking vanaf je eigen bankrekening (via internet bankieren) over naar KokenTafelen. Ons (IBAN) rekening nummer vindt je op onze website (zie contactgegevens) maar staat ook in de bestelbevestiging die je per email ontvangt.

KokenTafelen Kadobon of kortingsbon: wanneer je een KokenTafelen Kadobon, -kortingsbon of -kortingscode wilt gebruiken, kies dan eerst de gewenste betaalwijze voor een eventueel resterend bedrag.
Voer vervolgens bij "Kortingsbon" op de Kadobon code of Kortingscode in: het bonbedrag of kortingspercentage wordt dan meteen automatisch verrekend. Een eventueel resterend bedrag reken je dan af via iDeal of door een overboeking (vooraf).

Pinnen: alleen wanneer je er bij het plaatsen van je bestelling voor gekozen hebt om je bestelling (op afspraak) op te halen bij ons magazijn kun je ter plaatse pinnen om je bestelling af te rekenen.


Waar zie ik of / dat er met iDeal betaald is?
Je kunt dit op een aantal manieren zien:
  • Het betalen met iDeal gaat via de internetbankieromgeving van je eigen bank: je kunt hier ook aanvinken of je een kopie van de iDeal betaling in je eigen mailbox wenst te ontvangen.
  • Zodra je de iDeal betaling hebt afgerond wordt je teruggeleid naar de webshop waar je bovenaan in het scherm (in een groene balk) ziet of de betaling "succesvol" is uitgevoerd.
  • Op de bestelbevestiging (die je per mail ontvangt) staat de gekozen betaalwijze (bijv. iDeal).
  • Ook in de internetbankieromgeving en/of op het rekeningafschrift van je eigen bank is iedere betaling met iDeal (direct) zichtbaar: je kunt dus altijd zelf controleren of de iDeal betaling gelukt is.

Mocht de betaling per iDeal om wat voor reden dan ook niet gelukt zijn, dan is het bedrag ook niet afgeschreven van je rekening. Alle iDeal betalingen worden verwerkt door onze partner Sisow, en wij krijgen in dat geval een bericht van hen dat de iDeal betaling NIET is gelukt: wij nemen dan zo spoedig mogelijk even contact met u op om te overleggen "hoe nu verder".

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling is verwerkt in geval van een overboeking?
Dit is afhankelijk van je bank. Houdt u bij vooruitbetaling rekening met een extra verwerkingstijd van maximaal 3 werkdagen. Zodra uw betaling op onze rekening is bijgeschreven, ontvangt u hiervan per email een bevestiging en wordt uw bestelling verzonden (mits de bestelde artikelen voorradig zijn).

Wat als een besteld artikel niet meer leverbaar is ?
Alle artikelen in onze webshop zijn op voorraad. Een artikel dat uitverkocht is, wordt zo snel mogelijk uit de webshop verwijderd en kan dan (tijdelijk) niet besteld worden: zie ook de pagina Bestellen.
Maar het kan zijn dat iemand u net voor is geweest, en dat wij nog niet in de gelegenheid waren de webshop aan te passen. In dat geval nemen we zo spoedig mogelijk contact met u op om u een eventueel alternatief aan te bieden. Maar uiteraard kunt u in dat geval uw bestelling ook kostenloos annuleren en betalen we een reeds betaald bedrag uiterlijk binnen 7 dagen terug.