- Home
- Klantenservice
- Garantie
Garantie
Wat doe ik als een artikel bij ontvangst beschadigd blijkt te zijn ?
Alle producten worden door ons bij het verzendklaar maken van je bestelling goed gecontroleerd. Vervolgens wordt iedere bestelling zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
Mochten er toch beschadigingen zijn, neem dan svp even per email contact met ons op. Stuur indien mogelijk een foto van de beschadiging mee. We nemen dan uiterlijk de volgende werkdag contact op om te overleggen hoe we dit het beste en het snelste op kunnen lossen voor je.
Wanneer we je vragen het beschadigde artikel retour te sturen, dan zijn die verzendkosten uiteraard voor onze rekening. Je ontvangt dan van ons per email een verzendlabel dat je op het pakketje kunt plakken zodat je het pakketje kostenloos terug kunt sturen vanaf een PostNL servicepunt. Vergeet niet een verzendbewijsje te vragen !
Zie ook Retourneren & Ruilen.
Een artikel gaat al vrij snel kapot. Valt dit onder garantie ?
Bij KokenTafelen verkopen we alleen kwalitatief hoogwaardige produkten, waar we zelf achter staan en die we zelf getest hebben. Mocht een van onze produkten toch binnen een onredelijke termijn of binnen de fabrieks garantietermijn gebreken vertonen, neem dan altijd contact met ons op. We zoeken dan samen naar een oplossing.