Koken & Tafelen

Levertijd en bezorging



Wat betaal ik aan verzendkosten?
De verzendkosten kunnen per bestelling verschillen, afhankelijk van het formaat en gewicht: zie ook de informatie onder "Bestellen":  In het winkelmandje worden automatisch de juiste verzendkosten berekend.
Bij een bestelling boven de € 75,- zijn de verzendkosten gratis binnen NL
De verzendkosten zijn all-in, dus geen onverwachtse verpakkings- en administratiekosten.

Je kunt er tijdens het plaatsen van je bestelling voor kiezen om je bestelling rechtstreeks naar een ander adres dan je eigen adres te laten sturen (bijvoorbeeld naar een jarige, of naar iemand die zeker thuis is om je bestellin in ontvangst te nemen). HIervoor worden uiteraard geen extra kosten berekend. Desgewenst kun je via "Opmerkingen" nog een persoonlijke boodschap voor de ontvanger aan je bestelling toe laten voegen door ons.

Voor het verzenden van een pakket naar het buitenland, kunnen de verzendkosten hoger uitvallen dan u verwacht. Formaat en gewicht zijn hierbij bepalend. Stuur mij daarom een e-mal zodat ik je een vooraf een opgave kan doen van de verzendkosten naar het buitenland: dan kom je ook niet voor onnodige verrassingen te staan.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Je kunt je bestelling ook ophalen bij ons magazijn in Terheijden (bij Breda). Maar omdat er niet altijd iemand aanwezig is, kan dit alleen OP AFSPAAK ! We zouden het nl. erg vervelend vinden wanneer je voor een gesloten deur staat en je voor niets naar Terheijden bent gekomen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Alle bestellingen worden, zodra we de betaling ontvangen hebben, in principe de volgende werkdag verstuurd.
Brievenbuspost en pakketpost via PostNL heeft een levertijd van 1 à 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen). KokenTafelen is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.
Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met ons op !

Wanneer een besteld artikel toch niet meer leverbaar is (omdat iemand je net voor was), dan nemen we uiterlijk de volgende werkdag contact op om een alternatief aan te bieden. Maar uiteraard kun je in dat geval je bestelling ook kostenloos annuleren en betalen we het reeds betaalde bedrag uiterlijk binnen 7 dagen terug.

Kan ik de bezorgdatum/-tijd van mijn bestelling bepalen?
Al onze zendingen worden verstuurd met PostNL. Wij hebben helaas geen invloed op de tijd van aflevering bij de klant. Brievenbuspakjes en pakketten worden altijd met "track & trace" verstuurd: zodra we je bestelling versturen ontvang je van ons een email met daarin een link naar de track & trace code zodat je zelf je pakketje kunt volgen.
Maar je kunt ook een ander afleveradres dan je eigen adres opgeven bij het plaatsen van je bestelling !

Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat je bestelling bezorgd wordt, dan wordt het pakket bij een van je buren afgeleverd (je ontvangt dan in principe een bericht van PostNL in je brievenbus) of op een latere datum/tijdstip opnieuw aangeboden. Indien je ook de 2e maal niet aanwezig bent, ontvang je een bericht in je  brievenbus om het pakket op te halen bij de dichtsbijzijnde PostNL servicepunt of postkantoor.

Hoe voorkom ik dat een pakketje bij mijn buren afgeleverd wordt?
Wanneer je NIET wilt dat je bestelling bij één van je buren afgegeven wordt als jij niet thuis bent, vermeldt dit dan duidelijk onder de "Opmerkingen" op de bestelpagina waar je je adresgegevens invoert.
Wij geven dit dan heel duidelijk op het verzendetiket aan voor PostNL (er staat dan code AD op) !
Wordt het postpakketje desondanks toch bij je buren afgeleverd ? Laat het ons dan svp even weten !

Wat doe ik als een artikel bij ontvangst beschadigd blijkt te zijn ?
Alle producten worden door ons bij het verzendklaar maken van je bestelling goed gecontroleerd. Vervolgens wordt iedere bestelling zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
Mochten er toch beschadigingen zijn, neem dan svp even per email contact met ons op. Stuur indien mogelijk een foto van de beschadiging mee.

We nemen dan uiterlijk de volgende werkdag contact op om te overleggen hoe we dit het beste en het snelste op kunnen lossen voor je. Zie hiervoor ook de pagina Ruilen & Retouren.